بازگشت دوباره ثبت‌نام خودرو! مهر و موم یک نمایشگاه خودرو و یک بنگاه املاک در مشهد حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه گل و گیاه مشهد بهره‌برداری از راه‌آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال انجام می‌شود تاریخ شروع معاملات نات کوین + لیست صرافی ها اطلاعیه اتاق اصناف مشهد برای واحد‌های صنفی مشهد | الزام واحدهای صنفی به دریافت شناسه یکتا دو مشکل عمده در حوزه منابع آبی خراسان‌رضوی | مجوز‌هایی از جنس برداشت بیشترازظرفیت آبخوان‌ها جزئیات مبلغ و اقساط وام ودیعه‌مسکن اعلام شد | اقساط و سود وام ودیعه چقدر است؟  وام۶۰۰ میلیون تومانی برای ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + جزئیات جدال بورس با نرخ بهره | گزارش بازار سهام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرفروش‌ترین موبایل‌های امروز کدامند؟ + جدول (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصلاح قیمت تخم مرغ ضروری است حباب ربع سکه رکورد زد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس بانک مرکزی برای بررسی انتشار اطلاعات مالی مصاف ۵۵ کشور مقصد زعفران ایرانی برقراری پرواز‌های مشهد - ایلام بعد از یکسال امروز، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان برای خرید لاستیک خودرو «کد پیش‌ثبت‌نام» را اخذ کنند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان سهام عدالت مراجعه حضوری نکنند!  نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد از دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز به کار می‌کند رقم نجومی اجاره بها در احمدآباد مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چه کسانی می‌توانند دو بار وام ازدواج بگیرند؟ + جزئیات قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تورم کمتر از ۵۰ درصد با سود بانکی ۳۵ درصدی دیگر موضوعیت ندارد

  • کد خبر: ۲۱۳۷۹۵
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
تورم کمتر از ۵۰ درصد با سود بانکی ۳۵ درصدی دیگر موضوعیت ندارد
دبیرکل خانه کارگر گفت: تصور می‌کنم افزایش صددرصدی تورم را خواهیم داشت و تورم کمتر از ۵۰ درصد دیگر موضوعیت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا محجوب در مورد اقدامات گفت: ما طبق ابلاغیه سه بهمن‌ماه نمی‌توانیم در انتخابات شرکت کنیم، مگر آنکه اظهارات و برداشت جدیدی صورت بگیرد و ما منتظر هستیم آیا وزارت کشور نظر جدیدی می‌دهد یا همان نظر قدیمی را دارد. ما هنوز درخواست تطبیق ندادیم، اما قانون از لحاظ تصویب قابل اجراست.

محجوب در پاسخ به این سوال که آیا امکان شکایت به دیوان‌عالی برای این موضوع وجود دارد، گفت: نه، این قانون است. اصلا وزارت کشور اظهارنظری انجام نداده و عین قانون نوشته شده است.

دبیرکل خانه کارگر در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خانه کارگر در انتخابات تایید شدند، گفت: ما یک جلسه گذاشتیم، بیش از ۴۰ نفر که تایید شدند آمدند، اما شاید به ۱۰۰ نفر هم برسد.

محجوب در پاسخ به این سوال که آیا گفت‌وگو‌هایی با احزاب و جریانات همسو برای شرکت در انتخابات انجام دادید، گفت: ما اصلا گفت‌وگویی نکردیم. چون طبق مصوبه نمی‌توانیم فعالیت سیاسی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما مشارکت مردم در انتخابات به چه شکل خواهد بود، گفت: مردم در شرایط بسیار سختی قرار دارند. با فرصتی که دولت برای ثروتمندان فراهم کرد و با این گواهی امضای بانکی و سود ۳۵ درصدی ناچار شدم نامه تندی بنویسم. چون با این روند به شکل فاحشی تورم افزایش پیدا می‌کند. تصور می‌کنم افزایش صددرصدی تورم را خواهیم داشت و تورم کمتر از ۵۰ درصد دیگر موضوعیت ندارد.

دبیرکل خانه کارگر در پاسخ به این سوال که با ۳۵ درصد سود بانکی تورم صددرصدی ایجاد می‌شود، گفت: زمانی گفتند می‌خواهیم یک نوبت این کار را انجام دهیم و این بازخورد داشت. در حال حاضر هم خوششان آمده و می‌خواهند ادامه دهند. ادامه این مسیر یعنی بانک محل نزول‌خور‌ها می‌شود و کسانی که پول‌هایی با سود بزرگ می‌خواهند برای تولید و کسی که می‌خواهد پول قرض بگیرد توجیه ندارد که این میزان سود بپردازند، بنابراین باید قیمت‌هایش را افزایش دهد که در آن صورت تورم نیز بالا خواهد رفت.

محجوب درباره رد صلاحیت روحانی گفت: من معتقدم که این موضوع به انتخابات لطمه می‌زند. شورای محترم نگهبان باید بار دیگر با دقت این موضوع را بررسی می‌کرد در آن صورت می‌توانست گشایشی در انتخابات تهران صورت بگیرد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->